חקלאות

טיפות השלום

שר החקלאות, אלון שוסטר ומשלחת מטעם משרד החקלאות ביקרו הבוקר במפעל נטפים בקיבוץ מגל לפגישת עבודה עם מנכ"ל ונשיא נטפים העולמית גבי מיודובניק והנהלת נטפים ישראל.

במהלך הביקור סקר מנכ"ל נטפים את פתרונות ההשקיה והחקלאות המדייקת שפיתחה נטפים בשנים האחרונות, ואת ההזדמנויות העסקיות החדשות שנפתחו בפני החברה בעקבות הסכמי הנורמליזציה האחרונים שקידמה הממשלה עם איחוד האמירויות ובחריין.

גבי מיודובניק, מנכ"ל ונשיא נטפים אמר: "לפתרונות ההשקיה והחקלאות המדייקת של נטפים יתרון משמעותי באקלים המדברי, ולכן ההסכמים האחרונים שקידמה ישראל עם מדינות המפרץ העניקו הזדמנות עסקית עבור נטפים".

שר החקלאות, אלון שוסטר: "טכנולוגיות ההשקיה המרשימות שראיתי היום ב'נטפים' הן גאווה ישראלית אמיתית. יש כאן עדות לפוטנציאל הרב שעדיין לא מומש, להגדלת הפריון החקלאי בישראל, ונדרשים לכך תקציבי השקעות משמעותיים שאותם אנו דורשים בימים אלה ממשרד האוצר.

המפגש בין הידע והטכנולוגיה שנצברו בחברות ישראליות כדוגמת נטפים, לבין הרצון של שותפתנו החדשה איחוד האמירויות להגיע לעצמאות מזון בתוך עשור, פותח ערוצים רבים של שיתוף פעולה לרווחת שני העמים ולמען עתיד של ביטחון מזון."

זיו ריבק, מנכ"ל נטפים ישראל אמר: "לאתגרים איתם החקלאים מתמודדים ביום יום, ישנה חשיבות רבה עבורנו. לכן היה לנו חשוב לדון יחד עם שר החקלאות ובכירי משרדו על עתיד החקלאות בישראל"